ZASADY REKRUTACJI DO PROJEKTU
11 września 2019
Urszula Kucała
Zasady rekrutacji do projektu
1.W projekcie biorą udział uczniowie z klas VI-VIII na podstawie zgody rodziców i deklaracji uczniów .
- Do rekrutacji pod uwagę będą brane następujące kryteria :
– Komunikatywny stopień znajomości języka angielskiego.
– motywacja ucznia do udziału w projekcie
– wiedza i umiejętności ucznia niezbędna do realizacji działań przewidzianych w projekcie.
– aktywność ucznia w realizacji zadań przewidzianych w projekcie.
– uczestnictwo ucznia w obowiązkowych spotkaniach projektowych
- Rodzice uczniów wyrażają pisemną zgodę na udział dziecka w projekcie i przetwarzanie danych osobowych związku z działaniami projektowymi oraz wykorzystywanie jego zdjęć przez naszą szkołę i szkoły partnerskie.
- Udział w projekcie jest dobrowolny.
Organizacja przebiegu realizacji projektu
1.Za prawidłowy przebieg realizacji projektu w naszej szkole odpowiada szkolny koordynator projektu i Dyrektor Szkoły.
- W realizację projektu zaangażowani są wychowawcy klas VI-VIII, oraz pozostali nauczyciele.
- Koordynator projektu przydziela poszczególnym nauczycielom realizację odpowiednich zadań projektowych .
- Koordynator projektu na bieżąco konsultuje z nauczycielami sprawy dotyczące projektu.
- Wychowawcy klas informują na bieżąco dzieci o postępach projektu wykorzystując m.in. blog projektu oraz internetową stronę szkoły. Ponadto podczas spotkań z rodzicami wychowawcy zapoznają rodziców z efektami projektu.
- Uczniowie uczęszczają na zajęcia projektowe podczas których jest realizowany projekt i powstają produkty projektowe.
- Nauczyciele realizują zadania projektowe na dodatkowych zajęciach z dziećmi lub podczas lekcji gdy zadanie projektowe koreluje z podstawą programową danego przedmiotu.
- Produkty projektowe są opublikowane na blogu projektu, na stronie internetowej szkoły oraz prezentowane są w formie graficznej na gazetkach na korytarzu szkolnym.
M. Dubiel